Helldivers 2 детронира God Of War Ragnarök за най-бързо продаваната игра на PlayStation
“Helldivers 2“, кооперативна шутър видеоигра, е най-бързо продаваното заглавие в историята на PlayStation, разкриха от Sony.
КЛЮЧОВИ ФАКТИ
- Sony заяви по време на разговора за приходите във вторник, че Научнофантастичната шутър игра “далеч е надминала очакванията“, разкриха от Sony като кумулативните продажби на копия за PS5 и PC са достигнали 12 милиона копия през първите 12 седмици на продажба – сигнал за стремглавия възход на играта.
- “Helldivers 2” надминава по продажби касовото заглавие “God Of War Ragnarök” от 2022 г., което отчете 11 млн. продажби през първите 12 седмици от пускането си.
- Продажбите на “Helldivers 2“ вероятно са се повлияли от цената на играта от 39,99 долара. Това е с 30 долара под цената на други заглавия от категория ААА за PlayStation 5, като “God Of War Ragnarök“, “Call of Duty: Modern Warfare III“ и “Marvel’s Spider-Man 2“.
- “Helldivers 2” бе пусната едновременно както за PS5, така и за настолен компютър – предимство, което вероятно също е оказало влияние за стремглавия успех на играта. През февруари заглавието успява да привлече 458 709 играчи в платформата Steam.
- Видеоиграта се превърна в най-големия хит на Sony за персонални компютри, допринасяйки “значително за продажбите и печалбата“ на компанията през последното тримесечие.
ГОЛЯМОТО ЧИСЛО
Резултатът от близо 460 хил. едновременни играчи на платформата Steam, който записва “Helldivers 2” е съвсем близо до рекордьорите в това направление – екшън-приключенска двуизмерна игра “Terraria“ от 2011 г. записа 489 886 едновременни играчи, а “Call of Duty: Warzone“ регистрира 491 670 едновременни играчи онлайн.
АКЦЕНТ
Акциите на Sony затвориха във вторник с ръст от над 6% на 81,23 долара. Миналата седмица акциите на компанията достигнаха най-ниската си стойност за годината, когато затвориха на 75,37 долара.
КЛЮЧОВА ОСНОВА
Играта “Helldivers 2“ беше пусната на 8 февруари тази година и бе посрещната изключително добре от играчите. Това доведе до срив на сървърите и в крайна сметка накараха разработчика на играта, Arrowhead Game Studios, да ограничи броя на едновременно играещите играчи на 450 000, за да ги стабилизира.
В крайна сметка разработчикът повиши капацитета на едновременните потребители за играта, която възлага на отряди от до четирима играчи да се борят срещу две извънземни фракции за контрол над планетите в галактиката.